ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ;
(ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΠΟΥΝΤΟΥΛΟΥΛΗ)
Α) ΠΔ 152/13 ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΡΘΡΟ 10
δ) Κατηγορία IV – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια, η
οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1,50):
αα) Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις.
ββ) Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και
στην αυτοαξιολόγησή της.
γγ) Επικοινωνία και συνεργασία με
γονείς και φορείς. – ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΖΙ
-ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ
ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-
Β) ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΤΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ :
΄΄Η Συμμετοχή σε ομάδες εργασίας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ΄΄
Γ) Από τον
ΤΟΜΟ ΙΙ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ για την Αυτοαξιολόγηση:
2.1. Ο συντονισμός της
διαδικασίας και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών
Ο σχεδιασμός αποτελεί μια ζωντανή
και δυναμική διαδικασία η οποία ενσωματώνεται
στην οργάνωση και τη λειτουργία του σχολείου. Τη γενική ευθύνη του
συντονισμού της διαδικασίας έχει ο
Διευθυντής του σχολείου. Δεν
θεωρείται αποτελεσματικό, αλλά ούτε και
εφικτό να εμπλέκονται όλοι οι εκπαιδευτικοί στις διαδικασίες του σχεδιασμού. Γι’ αυτό και ο αριθμός των εκπαιδευτικών που
συμμετέχουν στον σχεδιασμό και οι ειδικότεροι
ρόλοι που αναλαμβάνουν
στο πλαίσιο των
ομάδων εργασίας μπορεί
να διαφέρουν από σχολείο σε
σχολείο. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, η ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευτικών
σε κάθε στάδιο
του σχεδιασμού, η συλλογική
λήψη αποφάσεων και η
ανάπτυξη σχέσεων ισοτιμίας και συνεργασίας ενισχύουν την αποδοχή, την
εγκυρότητα και την αποτελεσματικότητα
της διαδικασίας.
Δ) ΣΑΣ στέλνω
παράλληλα την ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΚ 2013 – όπου παρά το ότι έχει αφαιρεθεί (σε
αντίθεση με το ΝΟΜΟ…) η ευθύνη υλοποίησης της Αυτοαξιολόγησης από τον Σύλλογο,
αναφέρεται ρητά ότι οι ομάδες και η επιλογή δράσεων είναι απόφαση του
συλλόγου…
ΜΕΤΑ απ όλα αυτά ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ:
Η συμμετοχή σου στη διαδικασία της
αυτοαξιολόγησης που δεν πιστεύεις – αν την πιστεύεις δεν τίθεται καν
θέμα – είναι προσωπική ευθύνη. Εύχομαι στην επιλογή σου αυτή, να παίξει
ρόλο το σωστότερο κριτήριο - ανάμεσα
στον προσωπικό υπολογισμό για μελλοντική καλύτερη κατάταξη… σε βάρος άλλων,
στον φόβο που σου επιβάλλεται από τους ανωτέρους ή διπλανούς , στην αλληλεγγύη
και στην αγωνία σου για το τι μέλλον ετοιμάζουν σε σένα, στο σχολείο σου και
στα παιδιά που διδάσκεις.
29 1 2014
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΟΥΝΤΟΥΛΟΥΛΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΜΕ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ